Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στην ανεπάρκεια του μοιραίου σταθμάρχη που αποτέλεσε “γαλάζιο” ρουσφέτι εστίασε ο πρώην διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ την περίοδο 2018-2019 Παναγιώτης Θεοχάρης, ο οποίος καταθέτοντας στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής είπε ότι επί ημερών του σταθμάρχης στη Λάρισα είχε τουλάχιστον 15 χρόνια εμπειρία.
«Κανένα σύστημα δεν μπορεί να σε σώσει, όταν δεν εφαρμόζεται ο Γενικός Κανονισμός Κυκλοφορίας», ανέφερε για να συμπληρώσει ότι είναι πολύ αυστηρός και προέρχεται από τους στρατιωτικούς κανονισμούς του 19ου αιώνα και η αυστηρή εφαρμογή του είναι βασικό στοιχείο, προκειμένου να μην υπάρξει κανένα πρόβλημα στο σιδηρόδρομο. Προς επίρρωση των ισχυρισμών του έφερε ως παράδειγμα την επιστράτευση του 1940, «όταν χωρίς κανένα σύστημα, μόνο με τον τηλέγραφο, πέρασαν 180 τρένα μέσα σε μία ημέρα, χωρίς να συμβεί κανένας εκτροχιασμός».
Σε ότι αφορά στη σύμβαση «717», ανέφερε αν και αυτή είναι έργο της ΕΡΓΟΣΕ και ο ΟΣΕ δεν μπορεί να γνωρίζει λεπτομέρειες και ότι αυτό που διαπιστώθηκε είναι ότι «δεν ολοκληρώθηκε έως το 2019, λόγω έλλειψης βασικών ανταλλακτικών που δεν είχαν προβλεφθεί στη σύμβαση». Απαντώντας σε ερωτήσεις βουλευτών-μελών της εξεταστικής επιτροπής για την κατάσταση που παρέλαβε τον ΟΣΕ, είπε πως όταν ανέλαβε υπήρχαν γύρω στα 200 άτομα σταθμάρχες, κάτι αντίστοιχο στους μηχανοδηγός, ενώ υπήρξε, με την ιδιωτικοποίηση, μία διαδικασία προσλήψεων 80 μηχανοδηγών οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν στη σιδηροδρομική ακαδημία, η οποία είχε σταματήσει την λειτουργία της από το 2010.
Διαβάστε επίσης:
Ιδιωτικά πανεπιστήμια: Αποφασισμένοι για σύγκρουση οι φοιτητές, αμετακίνητη η κυβέρνηση
Δημοσκόπηση Pulse: Η ακρίβεια το βασικότερο πρόβλημα των Ελλήνων – Στηρίζουν τα αιτήματα των αγροτών
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.