ΕΡΤ: «Τσιμπάει» σε τηλεθέαση με τα αθλητικά η ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
Η ΕΡΤ το Σάββατο που μας πέρασε λανσάρισε την… αναβαπτισμένη ΕΡΤ2 «φορτωμένη» με άφθονο αθλητικό περιεχόμενο και οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές. Από τις δυναμομετρήσεις που έκανε η Nielsen στο φιναλε της προηγούμενης εβδομάδας φαίνεται ότι κάτι άρχισε να κινείται στην ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ
Με το Ευρωμπάσκετ και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στίβου πέτυχε – εκτάκτως – από δω κι από κεί κάτι 4αρια.
Το Σάββατο η ΕΡΤ2 ΣΠΟΡ στην πρεμιέρα της ως κανάλι με αμιγώς αθλητικό περιεχόμενο απέσπασε μερίδιο 2,3%. Την Κυριακή διαμορφώθηκε στο 2,8%. Ένα Σαββατοκύριακο πίσω η δυναμική του σταθμού ήταν 1,8% και 1,5% αντιστοίχως.
Χρειάζεται πίστωση-αρκετού- χρόνου για να εμπεδωθεί στην συνείδηση του τηλεοπτικού κοινού το κανάλι με τα νέα χαρακτηριστικά και να «χτίσει» τηλεθέαση συνεκτιμώντας τον ανταγωνισμό καθώς θα αναμετράται, κατά βάση, με τα αθλητικά κανάλια που έχουν στα μενού τους οι συνδρομητικές δορυφορικές πλατφόρμες αλλά και ιντερνετικές πλατφόρμες ροής (πχ Cosmote TV, Nova, ANT1+).
Στο μεταξύ το Σαββατοκύριακο κάθε άλλο παρα καλό ήταν για την ΕΡΤ1, το (πλέον) ψυχαγωγικό κανάλι της ΕΡΤ, το οποίο χωρίς ενημερωτικό και αθλητικό περιεχόμενο αποκόμισε μερίδιο κάτω του 4% για πρώτη φορά σε δύο διαδοχικές ημέρες.
Διαβάστε επίσης
«Hotel Elvira»: Ενθουσίασε η νέα σειρά του Mega – Σαρωτικά τα νούμερα στην πρεμιέρα της (Video)
«Maestro»: Στους Παξούς ξανά για γυρίσματα- Ετοιμάζεται για προβολή ο νέος κύκλος επεισοδίων