Eurovision 2022: «Εκτόξευσε» την τηλεθέαση της ΕΡΤ1 ο α' ημιτελικός με την ελληνική συμμετοχή
Ονειρική για τα δεδομένα της κρατικής ΕΡΤ1 ήταν η τηλεθέαση που κατάφερε η απευθείας μετάδοση του α’ ημιτελικού του 66ου διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision στον οποίο εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα, εξασφαλίζοντας το εισιτήριο για τον τελικό του Σαββάτου με την Αμάντα Γεωργιάδη και το αισθαντικό «Dietogether».
Από τη συγκριτική παρατήρηση των διαγραμμάτων τηλεθέασης της ΕΡΤ1 για την ίδια μέρα, αλλά με διαφορά μιας εβδομάδας, γίνεται αντιληπτό ότι το μερίδιο του σταθμού στη διάρκεια της απευθείας μετάδοσης της Eurovision ήταν τουλάχιστον δέκα φορές πάνω χθες, βράδυ.
Στο γενικό σύνολο ο α ημιτελικός της Eurovision απέσπασε μερίδιο 13,8% ωστόσο στο αποκαλούμενο δυναμικό κοινό απέσπασε το 17,8% από την πίτα τηλεθέασης της συγκεκριμένης ομάδας τηλεθεατών. «Προσπέρασε» ακόμα και τη σειρά «Η γη της ελιάς», το ριάλιτι «Survivor», τις «Άγριες μέλισσες», το «MasterChef» στο συγκεκριμένο κοινό.
Φαίνεται ότι αυτή η ομάδα είχε και έντονα νεανικά– εναλλακτικά χαρακτηριστικά καθώς είναι σταθμισμένο ότι σε ικανό βαθμό οι σειρές μυθοπλασίας και τα ριάλιτι συγκεντρώνουν προτιμήσεις πιο ώριμων ηλικιακών ομάδων κάτι που «διαβάζεται» στην κατάταξη των προγραμμάτων του prime time στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού.
Από την παρατήρηση των ημερήσιων μεριδίων των καναλιών, φαίνεται ότι ο ανταγωνισμός σε γενικές γραμμές δεν επηρεάστηκε από το ειδικό τηλεοπτικό γεγονός μείζωνος σημασίας. Όμως οι απώλειες που καταγράφηκαν σε Open (1,1%), Μακεδονία TV (0,5%), Σκάι (0,6%), Alpha (0,3%), ΕΡΤ3 (0,1%) χθές σε σχέση με την αντίστοιχη ημέρα της προηγούμενης εβδομάδας σε συνδυασμό με την αύξηση του μεριδίου της ΕΡΤ1 κατά 2,6% ως ένα βαθμό οφείλονται στον α’ ημιτελικό τραγουδιού της Eurovision.
Διαβάστε επίσης:
Σασμός – Spoiler: Ένας ακόμα θάνατος βυθίζει στο πένθος την οικογένεια Βρουλάκη
«Σώσε με»: Η τέταρτη παραγωγή μυθοπλασίας για το ΑΝΤ1+, ένα ψυχολογικό αστυνομικό θρίλερ
Netflix: Θέλει να… ρεφάρει με νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις