search
ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 02:06
MENU CLOSE

Κόντρα υπουργείου Μεταφορών – ΣΥΡΙΖΑ για το leasing λεωφορείων

06.10.2022 17:53
leoforeio-new

Σε ανακοίνωση προέβη το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε απάντηση σημερινών δημοσίων αναφορών σε σχέση με την ενοικίαση με leasing λεωφορείων από την ΟΣΥ.

«Η επιλογή του leasing στα λεωφορεία έδωσε άμεσες λύσεις που είχαν ανάγκη οι πολίτες της Αθήνας και, ταυτοχρόνως, είναι απολύτως συμφέρουσα οικονομικά» ξεκαθαρίζει, μεταξύ άλλων.

Αναφέρει, επίσης, ότι κάθε κριτική από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι απολύτως σεβαστή, ενώ απαντώντας «σε εκείνους που επιχειρούν να κάνουν πολιτικό θόρυβο» δηλώνει πως «ο πολιτικός καιροσκοπισμός έχει και τα όριά του».

Αναλυτικότερα, το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών αναφέρει :

«Στη συστηματική προσπάθεια που κάνουμε τα τελευταία τρία χρόνια για να αυξήσουμε τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας, ένα από τα πιο αποτελεσματικά όπλα που χρησιμοποιούμε είναι η μέθοδος του leasing. Έτσι, ενώνοντας δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα, καταφέραμε να έχουμε διαθέσιμα καθημερινά 293 επιπλέον λεωφορεία.

Σημειώνουμε τα εξής:

Εν μέσω πανδημίας, επιλέξαμε λύσεις που μπορούσαν να αποδώσουν άμεσα αποτελέσματα. Διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έχει ήδη προκηρυχθεί, όμως εξ ορισμού είναι πολύ πιο χρονοβόρος, ενώ – ούτως ή άλλως – δεν υπήρχαν διαθέσιμα νέα λεωφορεία στην αγορά.

Η μέθοδος του leasing είναι διεθνώς αποδεκτό ότι είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομικά, αφού στο κόστος της συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων συντήρησης. Συγκεκριμένα, το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ. Συνεπώς, στα 293 λεωφορεία η εξοικονόμηση μόνο από τη συντήρηση είναι μεγαλύτερη από 5 εκατομμύρια ευρώ και στην τριετία το Ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ.

Όλα τα λεωφορεία που προμηθευτήκαμε με αυτή τη μέθοδο, είναι πιο σύγχρονα από όσα οχήματα του ΟΑΣΑ ήδη κυκλοφορούσαν στο δρόμο, απολύτως ασφαλή και λειτουργικά.
Και βέβαια, όλες οι σχετικές διαδικασίες και συμβάσεις έχουν ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Εφαρμόζοντας το ολοκληρωμένο σχέδιό μας, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας από 850 σε 1300. Έτσι, η Αθήνα – όπως και η Θεσσαλονίκη – είναι από τις ελάχιστες πόλεις σε όλο τον κόσμο που αύξησαν τους στόλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τους εν μέσω πανδημίας. Η προσπάθειά μας, ασφαλώς, συνεχίζεται γιατί μένουν πολλά σημαντικά βήματα να γίνουν ακόμα».

Νίκος Παπάς: Ομολογία ενοχής

«Το σχόλιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και του Κ. Καραμανλή, σε σχέση με τα πολυμεταχειρισμένα λεωφορεία που νοικιάστηκαν πανάκριβα μέσω leasing, αποτελεί ομολογία ενοχής» αναφέρει ο Νίκος Παππάς τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία.

«Θα ήταν άξια σχολιασμού αν ο κ. Καραμανλής είχε αναλάβει πριν ένα, τρεις ή έξι μήνες.

Είναι όμως εδώ και τρία χρόνια ο υπουργός των απευθείας αναθέσεων, του πανάκριβου leasing και των γαντιών που αγόρασε από ενα επιπλάδικο στις Σέρρες.

Θα του λέγαμε να μην εκτίθεται, αλλά πλέον αυτό δεν είναι εφικτό», καταλήγει στο σχόλιο του ο κ. Παππάς.

Διαβάστε επίσης:

ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ:  Καλούμε την Τουρκία να σταματήσει να εργαλειοποιεί τους πρόσφυγες

Δύο ξένοι στην Πράγα οι Μητσοτάκης και Ερντογάν – Απόσταση… ασφαλείας και στην «οικογενειακή φωτογραφία»

Μητσοτάκης: Ποιοι είναι οι βουλευτές που συμβουλεύεται για τα Ελληνοτουρκικά

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 01:50