search
ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 20:56
MENU CLOSE

Deloitte: Ο μισός πληθυσμός της Γης θα ακούει ραδιόφωνο σε μηνιαία βάση ως το τέλος του 2024

16.02.2024 12:57
microphone_1602_1920-1080_new
credit: pixabay

Περίπου τέσσερα δισ. άνθρωποι παγκοσμίως το μήνα θα ακούν ραδιοφωνικά προγράμματα, καθώς όλο και περισσότεροι καταναλωτές εκτιμάται πως θα στραφούν στις υπηρεσίες ηχητικής ψυχαγωγίας (audio entertainment), δηλαδή το ραδιόφωνο, τα podcasts, τα audiobook και η streaming μουσική.

Πιο απλά ένας στους δύο, παγκοσμίως έως την «εκπνοή» του 2024 θα ακούει ραδιόφωνο με κάποιο τρόπο, σε μηνιαία βάση. Η οπτιμιστική πρόβλεψη προέρχεται από την Deloitte (δραστηριοποιείται στον ευρύτερο τομέα Συμβουλευτικής και υπηρεσιών Management, δηλαδή παροχή ελεγκτικών, συμβουλευτικών, χρηματοοικονομικών, φορολογικών και νομικών υπηρεσιών, καθώς και υπηρεσιών διαχείρισης κινδύνου) και κοινοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ραδιοφώνου.

Αυτή το στοιχείο αντικατοπτρίζεται, με τις ίδιες προβλέψεις, και στις ραδιοφωνικές διαφημίσεις, τα έσοδα από τις οποίες αναμένεται να φθάσουν τα 42 δισ. δολάρια μόνον στις ΗΠΑ, μεταβολή που αντιστοιχεί σε αύξηση 1,5% YoY (από το ένα έτος στο άλλο).

Ανθεκτική παραμένει η δωρεάν ψυχαγωγία η οποία προσφέρεται από το ραδιόφωνο- και υποστηρίζεται από διαφημίσεις- και είναι ενταγμένη στο οικοσύστημα των επι πληρωμή υπηρεσιών ψυχαγωγίας, κατά τις διαπιστώσεις ειδικών παρατηρητών του Μέσου.

Επισημαίνεται όμως πως οι ραδιοσταθμοί θα πρέπει να παρατηρούν τις εξελίξεις στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της audio entertainment, να επιδείξουν καλά αντανακλαστικά και να είναι έτοιμοι για στροφή προς την ψηφιακή πραγματικότητα. Να ανταποκριθούν στην  νέα πρόκληση του ιντερνετικού ραδιοφώνου και να κάνουν τη μετάβαση.

Στη νέα πραγματικότητα για τους ραδιοφωνικούς σταθμούς οι επιμέρους προκλήσεις είναι πολλές. Θα πρέπει να έχουν «θωρακιστεί» οι ραδιοσταθμοί όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου ώστε να μην απειληθούν οι ακροαματικότητες τους επειδή οι ακροατές θα κληθούν να επιλέξουν ανάμεσα σε ένα «ζωντανό» ραδιοφωνικό πρόγραμμα και μια υπηρεσία streaming ηχητικής ψυχαγωγίας.

Άλλη πρόκληση είναι η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης και πώς αυτή θα επηρεάσει το μέλλον του Ραδιοφώνου. Για παράδειγμα πώς οι ψηφιακοί DJs -δημιουργήματα της ΤΝ- και οι διαφημίσεις, προϊόντα ΤΝ, θα μπορούσαν να συμβάλουν στην δημιουργία διαφημιστικών εσόδων για τους ραδιοσταθμούς.

Διαβάστε επίσης:

Γάμος ομοφύλων: Τι γράφουν τα διεθνή ΜΜΕ για την ψήφιση του νομοσχεδίου – «Ελλάδα, η πρώτη ορθόδοξη χώρα που τον νομιμοποιεί»

«Σκοτωμός» Βλάχου – Χατζή, αποχώρησε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ «Άσε μας μωρέ, φύγε – Τι είναι εδώ, κωλοχανείο είναι;» (video)

Eurovision 2024: Υπο τον έλεγχο της EBU η υποψηφιότητα του Ισραήλ

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 20:48