Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η Mercedes-AMG έχει τη φήμη ότι ξέρει να δημιουργεί εκδόσεις που ξεφεύγουν από τα καθιερωμένα και η συγκεκριμένη απαριθμεί μόνο 30 κομμάτια παγκοσμίως για συλλέκτες.
Το νέο GT2 Edition W16 είναι η απόδειξη πως η γερμανική φίρμα δεν φοβάται να υπερβεί τα όρια, προσφέροντας κάτι που δεν έχει καμία σχέση με το καθημερινό αυτοκίνητο δρόμου. Δεν πρόκειται για ένα ακόμη πολυτελές coupe με αυξημένη ιπποδύναμη, αλλά για ένα καθαρόαιμο track-special, ένα μηχάνημα που απευθύνεται αποκλειστικά σε εκείνους που ζουν για την αίσθηση της πίστας. Γι’ αυτό και η τιμή του πλησιάζει τις 700.000 ευρώ: δεν μιλάμε για ένα προϊόν μαζικής κατανάλωσης, αλλά για ένα συλλεκτικό αντικείμενο με τέσσερις τροχούς.
Κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ο γνώριμος V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων, μόνο που αυτή τη φορά έχει δεχτεί όλες τις δυνατές επεμβάσεις της AMG. Το αποτέλεσμα είναι 818 ίπποι, μια τιμή που ξεπερνά κάθε προηγούμενη έκδοση GT. Η απόδοση δεν περιορίζεται στη δύναμη σε μια ευθεία. Το κιβώτιο και το set-up έχουν ρυθμιστεί για συνεχόμενα περάσματα στη πίστα, προσφέροντας αξιοπιστία, σταθερότητα και αντοχή σε συνθήκες πραγματικού αγώνα. Δεν είναι τυχαίο ότι η AMG περιγράφει το μοντέλο ως “customer racing car”: ουσιαστικά μιλάμε για ένα αγωνιστικό που έχει μεταφερθεί αυτούσιο σε χέρια ιδιωτών.
Η εικόνα του αυτοκινήτου είναι άκρως εντυπωσιακή. Οι τεράστιες πτέρυγες, οι αεραγωγοί από ανθρακονήματα και οι περίπλοκες επιφάνειες δεν είναι απλώς αισθητικές πινελιές. Όλα έχουν σχεδιαστεί με σκοπό να παραγάγουν κάθετη δύναμη σε επίπεδα που λίγα αυτοκίνητα παραγωγής μπορούν να πλησιάσουν. Στην AMG άντλησαν τεχνογνωσία απευθείας από τη Formula 1, φέρνοντας σε ένα GT στοιχεία που μέχρι πρότινος βλέπαμε μόνο σε μονοθέσια. Αυτό εξηγεί και τη μοναδική παρουσία του στο δρόμο: ακόμη κι αν δεν το οδηγήσεις ποτέ σε πίστα, μόνο η όψη του φανερώνει την αγωνιστική του ταυτότητα.
Η τιμή μπορεί να σοκάρει, αλλά γίνεται πιο λογική αν δει κανείς τα δεδομένα. Πρώτον, μιλάμε για μόλις 30 κομμάτια παγκοσμίως. Η σπανιότητα από μόνη της ανεβάζει την αξία σε δυσθεώρητα επίπεδα. Δεύτερον, το αυτοκίνητο δεν είναι απλώς ένα “προικισμένο” AMG GT. Είναι μια πλατφόρμα βασισμένη στην αγωνιστική εμπειρία, με εξαρτήματα και τεχνολογία που δεν συναντάς πουθενά αλλού. Τρίτον, πρόκειται για ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για συλλέκτες. Οι λίγοι που θα το αποκτήσουν δεν το βλέπουν ως αυτοκίνητο, αλλά ως επένδυση. Σε λίγα χρόνια, η μεταπωλητική του αξία πιθανότατα θα ξεπεράσει κατά πολύ το σημερινό τίμημα.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η AMG λανσάρει περιορισμένη έκδοση με τιμή εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Η GT3 Edition 55, για παράδειγμα, κόστιζε περίπου 625.000 ευρώ με μόλις πέντε κομμάτια να παράγονται. Το GT Black Series είχε περιοριστεί σε 55 μονάδες, επίσης σε τιμή πολύ υψηλή. Το GT2 Edition W16 όμως τοποθετείται πάνω από όλα: πιο ισχυρό, πιο σπάνιο και πιο κοντά σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό.
Το GT2 Edition W16 είναι η πιο ακραία AMG GT που παρουσιάστηκε ποτέ.
Ο V8 twin-turbo φτάνει στους 818 ίππους, δίνοντας πραγματικά αγωνιστικά δεδομένα.
Η παραγωγή περιορίζεται σε μόλις 30 κομμάτια, εξασφαλίζοντας συλλεκτική αξία.
Η τιμή κοντά στις 700.000 ευρώ δεν αντικατοπτρίζει απλώς το κόστος, αλλά την αποκλειστικότητα και την τεχνολογία που ενσωματώνει.
(Πηγή: autotypos.gr)
Διαβάστε επίσης:
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον: Η Peugeot στην AUTO THESSALONIKI 2025
Το Νέο MGS5 EV αποκαλύπτεται για 1η φορά στο ελληνικό κοινό!
Νέο Volkswagen ID. Polo: Το φθηνότερο ηλεκτρικό της γκάμας αλλάζει τα πάντα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.